Anthea Boutique Hotel & Spa | Tinos Greece - faviconAnthea – Πολιτική CoViD-2019

Anthea – Πολιτική CoViD-2019

Ενημέρωση για την ασφαλή και υγιεινή λειτουργία του ξενοδοχείου μας

 

Αξιότιμοι επισκέπτες και συνεργάτες,

 

Το ξενοδοχείο Anthea Boutique Hotel & Spa  θα επαναλειτουργήσει τη Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020. Είμαστε εδώ, για να σας παρέχουμε εξαιρετικές εμπειρίες διαμονής, εστίασης και ευεξίας.. Κρίνουμε σημαντικό να επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα μέτρα που έχουμε ήδη λάβει, καθώς και για τις δικές σας υποχρεώσεις, προκειμένου να διασφαλίσουμε από κοινού την υγεία και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις μας, τόσο για σας όσο και για προσωπικό μας.

 

Κατά περίπτωση το προσωπικό μας ή ειδικοί εξωτερικοί συνεργάτες, διεξάγουν αυστηρά τον καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας καθώς και των μηχανημάτων που χρήζουν καθαρισμού, ακολουθώντας με άρτια επιμέλεια τα πρωτόκολλα καθαρισμού, υγιεινής και απολύμανσης. Αυτά τα πρωτόκολλα περιλαμβάνουν:

 

  • Εκπαίδευσητων εργαζομένων μας σε θέματα υγιεινής.
  • Σαφώς καθιερωμένους κύκλους καθαρισμούκαι απολύμανσης σε όλα τα σημεία, με ιδιαίτερη έμφαση σε χώρους υψηλού κινδύνου (αποχωρητήρια, επιφάνειες εστίασης κ.ά)
  • Συχνότατος καθαρισμός με νέου τύπου εγκεκριμένα από τον Ε.Ο.Φ καθαριστικά για τα μηχανήματα ψύξης θέρμανσης και για τα ψυγεία μας.
  • Εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσηςχεριών.
  • Συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων και των επιφανειών συχνής αφής, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων, της κλιμάκων και των αποθηκευτικών χώρων.
  • Καθαρισμός των ξαπλωστρών γύρω από την πισίνα και χρήση του μόνο με ειδική προστατευτική ατομική μεμβράνη μίας χρήσεως
  • Άμεση ανταπόκριση με απολύμανση σε υποψία τυχόν κρούσματος.
  • Συνεργασία με παθολόγο ιατρό που εδρεύει μόνιμα στην Τήνο, εκπαιδευμένο στην εξέταση ρινοφαρυγγικών και στοματοφαρυγγικών επιχρισμάτων.

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανησυχίες σχετικά με το νέο κορονοϊό  (covid19), καθιερώσαμε κανόνες διαμονής οι οποίοι μαζί με τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής και τις διαδικασίες λειτουργίας, εξασφαλίζουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό τους επισκέπτες μας.

Αυτοί οι κανόνες διαμονής περιλαμβάνουν:

  • Σύσταση στους επισκέπτες μας όταν προσεγγίζουν οποιονδήποτε εσωτερικό χώρο εξυπηρέτησης (ρεσεψιόν, μπαρ, μπουφέ), να τηρούν απόσταση δύο (2) μέτρων από τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας αλλά και από τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου.
  • Παροχή στους επισκέπτες μας μάσκα προσώπου, σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Μείωση της μέγιστη χωρητικότητας του εστιατορίου μας, καθώς διαμορφώσαμε τους χώρους και αραιώσαμε την τοποθέτηση των επίπλων ούτως ώστε να τηρούνται οι νέες απαιτούμενες αποστάσεις. Προσαρμόσαμε τον μπουφέ πρωινού και δεξιώσεων, ούτως ώστε όλα μας τα εδέσματα να σερβίρονται χωρίς την χρήση κοινόχρηστου σκεύους (λαβίδας). Τα σκεύη που χρησιμοποιούνται, είναι υγειονομικά κατάλληλα για τις ενδεδειγμένες θερμοκρασίες και οι κατάλογοι μας πλαστικοποιήθηκαν, ενώ το μενού μας προσαρμόστηκε στην κατά το δυνατόν ασφαλέστερη υγειονομικά σύνθεση. Τέλος, το προσωπικό μας θα είναι παρόν ώστε να διασφαλίζεται απρόσκοπτα η τήρηση των κανόνων λειτουργίας
  • Σύσταση στους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδο τους στο εστιατόριο, στο μπαρ ή στο καφέ μας να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό σε όλες τις εισόδους των εστιατορίων μας.
  • Για την υπηρεσία room service των επισκεπτών μας, ορίσαμε νέες διαδικασίες παραγγελίας, παράδοσης και παραλαβής δίσκου στο δωμάτιο τους, προς διευκόλυνση τους. Η εν λόγω υπηρεσία θα παρέχεται κατ’ εξαίρεση δωρεάν.
  • Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας από αγαθά ή/και υπηρεσίες τρίτων που καταναλώνονται εντός ξενοδοχείου χωρίς να μπορούμε να τις ελέγξουμε, δεν επιτρέπουμε εξωτερικές υπηρεσίες παράδοσης φαγητού (delivery).
  • Προτροπή προς τους πελάτες μας να κάνουν χρήση του εσωτερικού ή και του προσωπικού τους τηλεφώνου για οτιδήποτε χρειάζονται από εμάς (απορίες, συμβουλές, έκτακτη ανάγκη κ.λπ.) και να μην έρχονται σε άμεση επαφή με τους υπαλλήλους μας, αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο. Η τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση ισχύει 24 ώρες το 24ωρο.
  • Το checkin θα γίνεται ανέπαφα με ανταλλαγή εγγράφων και θα συμμετέχει μόνο ένα άτομο από κάθε δωμάτιο εντός του χώρου της υποδοχής. Οι υπόλοιποι πελάτες θα αναμένουν στον υπαίθριο χώρο του ξενοδοχείου έξω από την υποδοχή. Το ίδιο ισχύει και για το checkout.  Η είσοδος στο δωμάτιο θα γίνεται στις 15:00 και η έξοδος στις 11:00 ώστε να υπάρχει επαρκέστερος χρόνος αερισμού και καθαρισμού κάθε δωματίου. Το παραδοσιακό μας (συσκευασμένο φέτος)  κέρασμα καθώς και ένας χάρτης του νησιού μας, θα σας περιμένει εντός του δωματίου και θα είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, κατά προτίμηση από τηλεφώνου. Σε περίπτωση που ζητείται η βοήθεια του προσωπικού για τη μεταφορά αποσκευών, αυτή θα γίνεται με χρήση γαντιών και θα εναποτίθεται εκτός δωματίου με ταυτόχρονο καθαρισμού της λαβής μεταφοράς από τον υπάλληλό μας.
  • Η μετάβαση από και προς το λιμάνι θα γίνεται μόνο με έξι (6) επιβάτες στο ενδεκαθέσιο λεωφορείο του καταλύματος και μάλιστα θα κάθεται ένα άτομο ανά σειρά καθισμάτων. Κατ’ εξαίρεση, αριθμός μεγαλύτερος θα επιτρέπεται σε μία ενιαία οικογένεια που διαμένει σε ένα δωμάτιο. Το λεωφορείο θα λειτουργεί με μόνιμα ανοιχτά παράθυρα, θα καθαρίζεται και θα απολυμαίνεται καθημερινά και η βοήθεια του οδηγού όταν αυτή ζητείται (δεν συνιστάται) για τη μεταφορά αποσκευών, θα προσφέρεται με όλα τα μέτρα προστασίας.
  • Θα διενεργείται προληπτική θερμομέτρηση κατά την είσοδο στο ξενοδοχείο όλων των πελατών και συνεργατών ή ακόμη και δειγματοληπτικά κατά τη διάρκεια της διαμονής των πελάτων και όποτε άλλοτε παραστεί ανάγκη. Το δικαίωμα θερμομέτρησης διατηρεί η διοίκηση του ξενοδοχείου κατά τη διακριτική της ευχέρεια.
  • Ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να έρχονται σε επαφή με οποιοδήποτε μέλος της ομάδας μας για προτάσεις ή/και παρατηρήσεις που θα βελτιώσουν τη λειτουργία μας.

Στόχος μας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας και ασφάλειας εξατομικευμένων υπηρεσιών. Το προσωπικό μας στο σύνολό του είναι ενθουσιώδεις επαγγελματίες, στη διάθεση των επισκεπτών μας, ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά στα αιτήματά τους ενώ έχουν πρόσφατα λάβει πιστοποιημένη εκπαίδευση σχετικά με τα μέτρα υγειονομικής πρόληψης και προστασίας.

Για τους εργαζομένους μας που εκτελούν εργασία, η εταιρεία μας έχει λάβει τα ακόλουθα μέτρα:

  • Τηρούνται οι περιορισμοί για τον κατά το δυνατό μειωμένο αριθμό ατόμων στον χώρο εργασίας τους.
  • Χορηγήσαμε προληπτικά όλο τον προβλεπόμενο προστατευτικό εξοπλισμό.
  • Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα συνεχούς απολύμανσης επιφανειών εργασίας, καθώς και χώρων κοινόχρηστων και ιδιωτικών.
  • Λάβαμε μέτρα για τον περιορισμό κοινωνικών συναθροίσεων προσωπικού και τηρείται η ασφαλής απόσταση μεταξύ των εργαζομένων (2+ μέτρα).
  • Ως μέρος της δέσμευσής μας για την υγεία και την ευημερία των επισκεπτών, των εργαζομένων και της κοινωνίας μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τον νέο κορωνοϊό 2019 (covid19) με τακτικές ενημερώσεις και καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) και το Υπουργείο Υγείας, καθώς κι από πρόσθετους κυβερνητικούς και Ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Με βάση την καθοδήγηση που έχουμε λάβει και τη γενική κατάσταση της ετοιμότητας μας, είμαστε βέβαιοι ότι οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες μας εξακολουθούν να είναι ασφαλείς και το προσωπικό μας έτοιμο να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες μας.

Δηλώνουμε βέβαιοι ότι το προσωπικό της εταιρείας μας, που σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις επιδεικνύει υψηλότατο επίπεδο ατομικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ευθύνης, θα λειτουργήσει ως υποδειγματικός οικοδεσπότης.

Κατόπιν όλων τούτων, θεωρούμε απολύτως απαραίτητη όσο και αυτονόητη  τη συμμόρφωση όλων ανεξαιρέτως των πελατών και  των συνεργατών μας με τα ως άνω περιγραφόμενα. Κάθε πελάτης που για τους δικούς του λόγους θα αρνείται να ακολουθήσει τις οδηγίες και τους κανόνες, θα υποχρεούται σε άμεση αποχώρηση από το ξενοδοχείο και θα του επιστρέφονται τυχόν χρήματα για το υπόλοιπο της διαμονής του, ενώ για τους συνεργάτες θα ισχύει η άμεση παύση της συνεργασίας μας. Κανένας άνθρωπος και κανένα χρηματικό ποσό δεν τίθεται πάνω από το αναφαίρετο όσο και ανεκτίμητο δικαίωμα όλων μας στην υγεία και την ασφάλεια.

Με σιγουριά ότι όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε,

Άκης Σκλάβος
Πρόεδρος & Διευθ. Σύμβουλος Εικόνες Κυκλάδων Α.Ξ.Τ.Ε.Ε

Παναγιώτης Χ. Πρασσάς
Διευθυντής Anthea Boutique Hotel & Spa